mandag den 3. oktober 2011

En himmelsk oplevelse

Den 1 oktober fik jeg en himmelsk oplevelse i luftballon.
En gave fra mine søskende til min 50 års fødselsdag tidligere i år.

Sikke en flot kurv. Huller i siden så det er nem at kravle op.
Hver hjørne har forskellige farver. Så ved man hvilken hjørne man skal i.



Grøn kasket til mig. Så skal jeg være i grøn hjørne. Kasketen beskytte mod varme fra varmeblæseren.
En flaske vand så vi ikke tørster på turen.

Så skal der bare lidt luft i ballonen.

Den er bare stor.

Så er vi klar til at flyve. Den er lige tøjret til bilen.


Her kan vi se den anden ballon. Vi er på vej op over Ry.


Sikke en udsigt. Helt fantasisk. Der var jo et helt vidunderligt vejr lørdag aften.


Sjovt at se markerne oppe fra. Måske er det en mark med rødkål?


Skoven set oppe fra. Helt vildt flot.


To rådyr på vej væk fra ballonen.


Vel nede igen. Ballonen skal pakkes sammen igen.


Så er der champagne til alle fra skipper. Fin glas med ballon som vi fik med hjem.
En himmelsk oplevelse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar