torsdag den 10. november 2011

Juleflet

I sidste weekend havde jeg pilekursus. 10 stk som ville lære noget om pileflet. En blandet skare af nybegynder og nogle som havde været på kursus før. En rigtig god weekend.
Mens jeg underviste i pileflet, arbejdede min søde mand på værkstedet herhjemme.
Se hvad jeg fik da jeg kom hjem.

En fin kniv i enebær. Jeg blev rigtig glad.
Min søde datter Maja havde støvsuget og vasket gulv. Mange tak.
Rigtig dejligt når man kommer træt hjem fra weekend kursus.

På søndag er der juleworkshop inde på skolen for kreativ fritid i Viborg.
Der er 10 værksteder, hvor jeg laver juleflet med deltagerne.
Torsdag den 17 november har jeg en aften med juleflet.

Her kan I se hvad juleflet kan gå ud på. Juletræer, hjerter, stjerner, nisser og kræmmerhuse.

Der er få ledige pladser den 17 november. Tilmeldning på http://www.skolenforkreativfritid.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar