onsdag den 18. juli 2012

Åbne atelierdøre 2012



I år udstillede vi 5 sammen på VUC i Viborg.
Jeg havde farvet noget beton og malet det på kurve og blomster.


Jeg sad og flettede under udstillingen.


Udsnit af de kurve og andet flet jeg havde med.




Kurvene er kommet ud på trappen at stå med lidt krydderurter.
Der er jo god plads på den store trappe og spidsen bliver aldrig brugt.
Så er det nemt hvis jeg mangler lidt krydderi til maden :-))
Citronmelisse, morgenfrue, hjulkrone og dild.


Lidt purløg skal der også til.







3 kommentarer:

  1. Hej Emma,
    Er meget helt vild med dine lyserøde kreationer.

    Hilsen
    Lise

    SvarSlet
  2. jeg syntes det er nogle flotte blomster, det er en meget kreativ ide .! :D

    SvarSlet
  3. Hej Lise

    Kurvene er kommet ud på trappen med planter i. Så er der blevet plads til nye kurve på hylderne :-))

    Hilsen Emma

    SvarSlet