tirsdag den 25. december 2012

Juleflet og pynt

 
Vil lige vise nogle af de juleflet ting jeg har lavet.
 
 


Her er det min adventspynt som er lavet på et fad, som er flettet på en troldgren. Lidt mos og kogler, tørerede frøstande og røde bånd
 
 
 
 
Kalenderlys dekoration lavet på et glasfad med huller. Pil som er flettet i hullerne og pyntet med kastanier, mos, bånd og frøstande.
 
 


Her i december har jeg mine georg jensen lyseholde til at hænge på en krans som er flettet på en juletræstop. Som kommer de mere til glæde, end at det kun er juleaften på juletræet. Kransen er pyntet med kogler og bånd.
 


Så fik jeg lavet kirkegårdspynt. Pileflet med etkors og hjerte. Pyntet med gran og små pilejuletræer. Ja juledugen er kommet på. Masser af nisser.
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar